כיצד רוכשים מוצר באתר ?

האתר נבנה בצורה נוחה ופשוטה לרכישה כך שאם תרצו לרכוש מוצר עליכם לפעול לפי השלבים הבאים: בחירת חטיבה אליה משויך המוצר- האתר העסקי מתחלק ל- 3 חטיבות שונות

פעמית – ללקוחות עסקיים                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

תבניכל – ללקוחות קמעונאיים                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

אמנטיס – מוצרי פרפומריה וטיפוח לבתי מלון  

 לאחר בחירת החטיבה יש לבחור קטגוריית מוצרים בחירת כמות ולחיצה על כפתור 'הוסף' ברגע זה המוצר שבחרתם התווסף לסל הקניות שלכם. לאחר שבחרתם את כל המוצרים שברצונכם לרכוש בחלקו השמאלי העליון של המסך מופיע סל הקניות יש ללחוץ עליו ולפניכם יוצגו המוצרים שבחרתם כעת לחצו על הכפתור 'לסל הקניות' בשלב זה אתם יכולים לעדכן את הסל להגדיל/ להקטין כמויות או להסיר מוצרים ברגע שסיימתם לערוך את סל הקניות יש ללחוץ על הכפתור אישור הזמנה.

ברגע זה ההזמנה נשלחה אל נציג מכירות אשר יאשר את הזמנתכם ( ברגע אישור ההזמנה אתם תקבלו מייל כך שתדעו שההזמנה נשלחה להפצה ) – ההזמנה תצא אליכם ע"י משאיות החלוקה של פעמית בהתאם לימי החלוקה.

אני נכנס לאתר אך לא רואה מחירים ולא יכול לבצע הזמנה מדוע ?

על מנת לראות מחירים צריך להיות לקוח שאושר ע"י המערכת, על מנת שזה ייקרה יש ללחוץ על כפתור ההרשמה ולמלא את הפרטים הנדרשים, לאחר ההרשמה הפרטים עוברים לנציג מכירות אשר מעדכן את פרטיכם במערכת – ברגע העדכון תקבלו מייל עם שם המשתמש והסיסמה שלכם ותוכלו להתחבר למערכת ולבצע הזמנה

האם חייב לשלם בכרטיס אשראי עבור ההזמנה ?

אתר פעמית עסקים אינו פועל עם מערכת סליקה – ההזמנות מתבצעות באתר ועוברות לנציגי המכירות התשלום של הלקוח ייגבה ע"פ תנאי התשלום שנסגרו במעמד פתיחת הלקוח

אני רוצה מוצר ואני לא יודע באיזה קטגוריה הוא נמצא מה עושים ?

קיימות כמה דרכי חיפוש באתר : אפשרות ראשונה היא חיפוש חופשי בסרגל העליון מופיע חיפוש באתר שם באופן חופשי ניתן להקליד את שם המוצר ואם הוא קיים באתר הוא יוצג, אפשרות שנייה לחיפוש היא לפי צבע אתם לוחצים על הצבע הרצוי ובהתאם לכך יעלו לכם כל המוצרים הקיימים באתר מצבע זה, אפשרות שלישית לחיפוש היא חיפוש לפי סוג צורת המוצר/ טקסטורת המוצר ועוד... , אפשרות נוספת שקיימת היא לבחור קטגוריה כללית ואז למצוא את המוצר דרך המסננים שיופיעו לכם סנן לפי מחיר / צבע/ מידה

האם ניתן להשתמש בסל קניות שעשיתי בעבר ?

כן, על מנת לטעון הזמנה קודמת יש להיכנס לחשבון האישי בוחרים את ההזמנה הרצויה ולוחצים על יבוא לסל בדרך זו כל ההזמנה תופיע שוב בסל הקניות שלכם ותוכלו לערוך אותה לפי רצונכם

תשובות לשאלות על משלוחים

המשלוח יגיע לעסק שלכם באמצעות משאיות הפצה של פעמית תבניכל שיווק בע"מ

זמן המשלוח הוא ליום ההפצה הבא ע"פ אזור מגורים

 

 

ראשון  שני  שלישי  רביעי  חמישי 

קו 1 י-ם מערב - הרצל

קו 2 י-ם דרום תלפיות

קו 3 י-ם מאה שערים

קו 4 י-ם צפון הר חוצבים

קו 5 י-ם עוטף עופרה

קו 9 בית שמש

קו 10 הרי יהודה מבשרת

קו חלוקה כללי תבניכל

קו 11 מעלה אדומים

קו 12 ראשל"צ חולון בת ים

קו 13 ת"א, ר"ג, גבעתיים

קו 14 רחובות יבנה

קו 15 בני ברק פ"ת

קו 16 מודיעין שילת

קו 16א רמלה לוד, אור יהודה

קו 16ב נתב"ג

קו 17א שומרון

קו 18 הרצליה כ"ס רעננה

קו 28 באר שבע

קו 29 דימונה ירוחם מצפה רמון

קו 30 שדרות נתיבות

קו 31 אשקלון אשדוד

קו 34 י-ם עטרות

קו איסוף עצמי

 

קו 1 י-ם מערב - הרצל

קו 2 י-ם דרום תלפיות

קו 4 י-ם צפון הר חוצבים

קו 6 י-ם הדסה - אורה

קו 7 י-ם מרכז העיר

קו 9 בית שמש

קו חלוקה כללי תבניכל

קו 12 ראשל"צ חולון בת ים

קו 13 ת"א, ר"ג, גבעתיים

קו 15 בני ברק פ"ת

קו 16 מודיעין שילת

קו 16א רמלה לוד, אור יהודה

קו 17 אריאל כפר קסם

קו 18 הרצליה כ"ס רעננה

קו 19 שפיים נתניה ויתקין

קו 20 חדרה זכרון

קו 21 טירת הכרמל חיפה

קו 36 תל השומר

קו איסוף עצמי

 

 

קו 1 י-ם מערב - הרצל

קו 2 י-ם דרום תלפיות

קו 3 י-ם מאה שערים

קו 4 י-ם צפון הר חוצבים

קו 5 י-ם עוטף עופרה

קו 7 י-ם מרכז העיר

קו 8 י-ם גוש עציון

קו 9 בית שמש

קו 10 הרי יהודה מבשרת

קו חלוקה כללי תבניכל

קו 12 ראשל"צ חולון בת ים

קו 13 ת"א, ר"ג, גבעתיים

קו 16 מודיעין שילת

קו 16א רמלה לוד, אור יהודה

קו 16ב נתב"ג

קו 22 עפולה נצרת מגדל העמק

קו 23 קרית שמונה צפת

קו 24 טבריה

קו 25 רמת הגולן

קו 26 קריות ומפרץ חיפה

קו 27 כרמיאל מעלות

קו 27א עכו נהריה

קו 33 אילת

קו 34 י-ם עטרות

קו איסוף עצמי

 

קו 1 י-ם מערב - הרצל

קו 2 י-ם דרום תלפיות

קו 4 י-ם צפון הר חוצבים

קו 5 י-ם עוטף עופרה

קו 6 י-ם הדסה - אורה

קו 7 י-ם מרכז העיר

קו 9 בית שמש

קו חלוקה כללי תבניכל

קו 11 מעלה אדומים

קו 12 ראשל"צ חולון בת ים

קו 13 ת"א, ר"ג, גבעתיים

קו 14 רחובות יבנה

קו 15 בני ברק פ"ת

קו 16 מודיעין שילת

קו 16א רמלה לוד, אור יהודה

קו 17 אריאל כפר קסם

קו 17א שומרון

קו 18 הרצליה כ"ס רעננה

קו 28 באר שבע

קו 30 שדרות נתיבות

קו 31 אשקלון אשדוד

קו 32 ים המלח ערד

קו 36 תל השומר

קו איסוף עצמי

 

קו 1 י-ם מערב - הרצל

קו 2 י-ם דרום תלפיות

קו 3 י-ם מאה שערים

קו 4 י-ם צפון הר חוצבים

קו 8 י-ם גוש עציון

קו 9 בית שמש

קו 10 הרי יהודה מבשרת

קו חלוקה כללי תבניכל

קו 12 ראשל"צ חולון בת ים

קו 13 ת"א, ר"ג, גבעתיים

קו 16 מודיעין שילת

קו 16א רמלה לוד, אור יהודה

קו 16ב נתב"ג

קו 19 שפיים נתניה ויתקין

קו 20 חדרה זכרון

קו 21 טירת הכרמל חיפה

קו 22 עפולה נצרת מגדל העמק

קו 24 טבריה

קו 26 קריות ומפרץ חיפה

קו 27 כרמיאל מעלות

קו 27א עכו נהריה

קו 33 אילת

קו 34 י-ם עטרות

קו 35 עמק בית שאן והכינרת

קו איסוף עצמי

 

 

 

 

 

הערות למשלוח :

·   ימי האספקה מוגדרים בימי עסקים בלבד. אין אספקת משלוחים בימי שישי / שבת / חגים

כיצד אקבל חשבונית עבור הרכישה שלי ?

חשבונית מס תשלח לכם עם המוצרים במידה ותרצו לשחזר חשבונית ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה לשירות הלקוחות.

שירות לקוחות

לכל פנייה / שאלה ניתן לפנות למשרד המכירות אשר נותן מענה לכל ההזמנות המתקבלות מן האתר בטלפון 02-9937038

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר